× Nie samym sportem człowiek żyje - poznajmy się bliżej!

Topic-icon Sklep eqwest.pl / equiversum.pl -złe doświadczenia

Więcej
3 lata 6 miesiąc temu - 3 lata 6 miesiąc temu #999 przez magda
magda stworzył temat: Sklep eqwest.pl / equiversum.pl -złe doświadczenia
Przepraszam, że taki temat tu poruszam ale kończą mi się pomysły co zrobić.

Na początku września zeszłego roku mój TŻ zamówił dla mnie w sklepie eqwest.pl urodzinowy prezent w postaci padu.
Zamówienie do tej pory nie zostało zrealizowane. Przez pierwsze kilka m-cy sprzedawca przeciągał termin wysyłki o kolejne tygodnie. Kiedy poprosiliśmy o zwrot kasy, przeciągał przelew tłumacząc tym, że musi to sprawdzić w księgowości. Mimo kilku-, czy nawet kilkunastu maili do tej pory nie dostaliśmy ani zamówionego produktu ani kasy. Sprzedawca zaczął ignorować w ogóle nasze maile.

Miał ktoś podobne doświadczenia z tym sklepem? Ew. może ktoś zna właścicieli i potrafi na nich wpłynąć.

Na pewno nie omieszkam złożyć doniesienia na policję ale szczerze mówiąc średnio wierzę w jej skuteczność. Nie chce odpuszczać tej sprawy bo wkurza mnie bezczelność i złodziejstwo.

BTW. sklep należy do tej samej osoby co equiversum.pl

Jak widać po opiniach nie jestem jedynym oszukanym klientem
www.opineo.pl/opinie/equiversum-pl
www.opineo.pl/opinie/eqwest-pl
Ostatnio zmieniany: 3 lata 6 miesiąc temu przez magda.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
3 lata 6 miesiąc temu #1000 przez Dorota
Dorota odpowiedział w temacie: Sklep eqwest.pl / equiversum.pl -złe doświadczenia
Niestety miałam podobną sytuację. W grudniu zamówiłam ogłowie, oczywiście czekałam na nie 1,5 miesiąca ... na maile nie odpowiadano. Kiedy zadzwoniłam po raz pierwszy do właścicielki ściemniała że skrzynka pocztowa w takim razie jest zepsuta i że BARDZO DZIEKUJE MI ZA INFORMACJĘ. Potem słuchałam ciągle tłumaczeń w stylu: producent przysłał zły kolor, rozmiar, nie było go w dostawie itp. Sprawa się przeciągała, moja cierpliwość się skończyła. Poprosiłam o zwrot pieniędzy. Czekałam na nie kolejny miesiąc, dzwoniąc praktycznie codziennie do właścicielki i słuchając kolejnych żenujących wymówek typu: 'nie ma mnie ciągle w mieście','księgowa zapomniała'. W końcu dałam Pani Joannie jeden, ostatni dzień na zwrot pieniędzy - w przeciwnym razie zapewniłam ją o zgłoszeniu sprawy odpowiednim organom, ale znając ich skuteczność wiedziałam, że to nie wystarczy. Dlatego też obiecałam, że zrobię jej i sklepowi porządną antyreklamę w sieci i w tym momencie mój problem się rozwiązał - pieniądze wróciły na konto. Pragnę zaznaczyć, że kilka dni temu odebrałam z poczty IDENTYCZNE ogłowie zamówione w innym sklepie i nie było żadnych problemów ze strony producenta czy obsługi sklepu - przyszło w przeciągu obiecanych 2 tygodni. To mówi samo za siebie...

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
3 lata 6 miesiąc temu #1001 przez magda
magda odpowiedział w temacie: Sklep eqwest.pl / equiversum.pl -złe doświadczenia
Zostawiłam im wczoraj wiadomość na tablicy na facebooku. Oczywiście godzinę później ją usunęli i zablokowali mi możliwość dodawania komentarzy i wysyłania wiadomości. I na tym interakcja z szanowną obsługą sklepu się skończyła...
Ponieważ należę do osób, które w takich sytuacjach nie odpuszczają założyłam profil na facebooku, który uświadomi potencjalnym klientom tych sklepów z kim mają do czynienia.

Jeśli Ty również zostałeś oszukany przez sklep:

equiversum.pl
eqwest.pl

Dołącz do nas -> www.facebook.com/equiversum

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Czas generowania strony: 0.116 s.